lunes, 24 de octubre de 2016

Opinamos sobre o noso traballo na cociña

Gústanvos as hamburguesas? Nós fixémolas na clase. Aquí vos queda a nosa opinión sobre esta receita:
  • Gustoume ver como se  facía a hamburguesa (Valeria)
  • Gustoume  darlle  a  volta (Alvaro)
  • Non me gustou, encantoume! (Erea)
  • Gustoume partir os alimentos (Alba)
  • Gustoume  esmagar  as  pelotas  de  carne  da hamburguesa (David F. )
  • Gustoume   aplastalas  (Marta G.)
  • Gustoume  facer a  hamburguesa (Marta L)
  • A hamburguesa encantoume, e tamén me gustou  aplastala (Irene)
  • Gustoume cortar a mazá (Lucía)

  • Nunca na miña  vida  probara unha  hamburguesa tan rica (Yoni)
  • Gustoume  cortar o bacon ( David G )
  • O que mais me gustou foi cortar o tomate (Sabela)
  • A min non me gustou, encantoume (Sofía)
  • Gustoume    facer   a  hamburguesa (Nerea)
  • Gustoume   ir  de  compras (Marta P.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario